Termeni și condiții

1.SCOP

Termenii si conditiile generale de vanzare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri de catre LIMS-ECO MY FIRST CAR S.R.L., prin intermediul magazinului online www.eco-cars.ro catre Cumparator.

Descrierea termenilor folositi in acest contract:

  • Cumparator: persoana, firma, organizatie sau alta entitate juridica care emite o Comanda.
  • Vanzator: societatea comerciala LIMS-ECO MY FIRST CAR S.R.L., avand sediul în Vadul Sacalelor, nr.1, camera 1, bloc Pescăruș1, Scara 1, etaj 7, ap. 28, Mun. Galați, Jud. Galați, număr de înregistrare la Registrul comerțului J17/2082/2022, Cod Unic de Identificare 47152811.
  • Bunuri: orice produs, material si/sau parte a acestora sau serviciu, mentionate in Comanda sau privitoare in alt mod la acestea care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator catre Cumparator.
  • Comanda: Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile, iar Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si sa faca plata acestora.
  • Contract: Comanda confirmata de catre Vanzator prin emiterea facturii fiscale. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii de primire a acestei comenzi.

2.DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau prin email) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii.

Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

3.VALABILITATE

Prezentul Contract intra in vigoare la emiterea facturii fiscale de catre Vanzator. Informarea despre emiterea facturii se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, iar in completarea acestora fiind prezent si Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau de catre Producator.

4.INFORMATIILE PRODUSELOR

Informatiile prezentate pe site-ul www.eco-cars.ro au caracter informativ si sunt documentate sau modificate de catre Vanzator conform fiselor/site-urilor de prezentare ale Producatorilor. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor, imaginile, pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante conform informatiilor primite de la Producatori, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

Interactiunea cu magazinul online se poate face prin folosirea datelor vizibile in pagina Contact, prin postarea opiniilor vizavi de produse pe paginile aferente, prin folosirea chat-ului online daca un operator este disponibil. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

5.TERMENI LIVRARE

In cazul in care nu pot fi respectati termenii de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii.

In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile prin curier catre Cumparator sau sa le predea personal la un punct de lucru inregistrat.

6.FACTURARE SI PLATA

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate. Cumparatorul are obligatia sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

7.Transport - Ambalare

In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile Bunurilor in momentul predarii acestora de societatea de curierat cu care Vanzatorul colaboreaza, Cumparatorului sau unui reprezentant desemnat de Cumparator.
 Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare pe un mediu durabil (tiparit sau email).


Pentru componentele achizitionate de la LIMS-ECO MY FIRST CAR S.R.L., ce alcatuiesc un sistem complet se poate opta pentru asamblarea contra cost. Pentru desigilarea produselor si asamblarea acestora este necesara achitarea in prealabil a unui avans sau a intregii sume.

8.DREPTUL LA RENUNTARE

Conform legislatiei in vigoare din Romania, Cumparatorul poate returna Bunurile achiztionate de pe magazinul online www.eco-cars.ro in termen de 14 zile de la data livrarii. Legislatia se aplica persoanelor fizice ce au dreptul ca in termen de 14 zile calendaristice de la achizitionarea produsului sa-l returneze fara invocarea vreunui motiv.

Potrivit articolului 4, litera b din Ordonanta Guvernului nr. 130 din 30 august 2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, consumatorul are dreptul sa notifice in scris societatea LIMS-ECO MY FIRST CAR S.R.L. ce administreaza www.eco-cars.ro, ca doreste sa renunte la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
Notificarea poate fi facuta fie la adresa de email office@eco-cars.ro.

Conditii generale de returnare:

  • Returnarea trebuie sa se faca in maxim 14 zile calendaristice de la livrarea Bunurilor;
  • Produsele trebuie sa nu prezinte semne de uzura;
  • Produsele trebuie sa aiba toate etichetele atasate si documentele insotitoare;
  • Costurile de Returnare vor fi suportate de catre Cumparator;

    Transportul de retur se face prin firma de curierat pe care o agreeaza Cumparatorul sau se prezinta produsul la sediul Vanzatorului. In cazul in care ati optat pentru serviciul extra de Livrare prin Flota proprie la comanda si doriti sa returnati produsul in ziua stabilita livrarii, acesta poate fi adus inapoi direct cu aceiasi masina, astfe venim in sprijinul dvs prin preluarea responsabilitatii de a aduce inapoi produsul in conditii optime, contra unei sume stabilita de comun acord.

    Daca produsul returnat este deteriorat sau prezinta clare semne de utilizare astfel incat nu va putea fi vandut ca produs nou, ne rezervam dreptul de a refuza primirea Bunurilor sau de a diminua valoarea acestora, daca acestea mai pot fi revandute.

    Bunurile ridicate personal din showroom-uri/depozitele Vanzatorului sau a Producatorilor nu beneficiaza de politica de retur aplicata mai sus ca si in cazul produselor livrate prin curier.

    Rambursarea contravalorii Bunurilor se va face in termen de maxim 14 zile de la receptionarea returului. Contravaloarea se ramburseaza in baza unei noi facturi fiscale de stornare, intr-un cont bancar specificat de Cumparator.

    Atentie: Vehiculele inregistrate in circulatie sau care au mai mult de 10-15km nu se mai pot returna.

    9.GARANTII

    Garantia de conformitate pentru produsele noastre este de 2 ani de zile. Are caracter obligatoriu, trebuind sa fie acordata de Vanzatorul unui produs Cumparatorului acestuia. Neacordarea acestei garantii pentru lipsa de conformitate reprezinta contraventie, putand fi sanctionata conform legii.

    Se aplica doar pentru lipsa de conformitate, adică dacă produsele se gasesc, la momentul livrarii lor catre consumator, intr-una sau mai multe din urmatoarele situatii:

    • nu corespund descrierii facute de Vanzator si nu au aceleasi calităti ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;
    • nu corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea acestui contract;
    • nu corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelasi tip;

      Garantia comerciala pentru cadre, electronica, energie, este intre 6-12 de luni si este specificata in certificatul de garantie emis de Producator sau Vanzator.

      Termenul de garantie comerciala pentru piese si accesorii pentru biciclete este de 6 luni, in functie de garantia oferita de producatorul fiecarei componente in parte. (a se vedea in certificatul de garantie primit odata cu produsele).

      Pentru a beneficia de garantie, Cumparatorul trebuie sa respecte instructiunile de folosire si normele ce trebuiesc cunoscute de cumparatorii de bunuri de folosinta indelungata care se vand cu termen de garantie conform: HG 786/96.

      Instructiunile de utilizare a produselor se gasesc in pagina produsului sau direct in colet.

      Garantia se pierde in unul sau mai multe din cazurile urmatoare:

      • se folosesc in regim de inchiriere;
      • nu au fost folosite conform modului de utilizare sau intretinerea a fost defectuoasa;
      • reparatia a fost facuta de catre o persoana neautorizata;
      • certificatul de garantie sau factura de cumparare au fost pierdute;

        Piesele supuse uzurii nu intra in garantie.

        Info utile:

        • Garantia comerciala pe care vânzătorul sau producatorul o acorda în mod voluntar, în conditiile stabilite de acesta si care, odata acordata, devine obligatorie din punct de vedere juridic, în conformitate cu prevederile Legii 140/2021.
        • Vanzatorul sau Producatorul vor aduce la cunostinta Cumparatorilor, faptul că acordarea garantiei comerciale nu exclude garantia legala de conformitate si nici garantia pentru viciile ascunse.
        • Garantia comerciala are în general caracter facultativ, insa este obligatorie pentru produsele de folosinta indelungata, astfel cum sunt definite de OG 21/1992, privind protectia consumatorilor. Conform art. 20 din OG 21/1992, astfel de produse trebuie să fie însoţite de certificatul de garantie.
        • Toate caracteristicile garantiei comerciale (situatii de aplicare, termene, obligatii asumate) se stabilesc de cel care o acorda (Producător si/sau Vanzator), iar garantia devine obligatorie ca si contract intre parti.

        Anuntati in scris sau telefonic lipsa certificatului de garantie in decursul a 5 zile de la primirea coletului.

        CONDITII DE AMBALARE IN CAZUL NECESITATII DE PRELUARE IN GARANTIE A UNUI PRODUS

        Produsele achizitionate se expediaza in unitatea service ambalate astfel incat sa fie protejate impotriva deteriorarilor mecanice din timpul transportului, care pot afecta starea produsului. Se recomanda ambalarea in folie protectoare , cutie de carton si alte materiale care sa protejeze produsul cat mai bine. Pentru vehicule electrice de mari dimensiuni se recomanda folosirea unui Palet, cadru lemn sau cadru de metal si pe urma protectie de carton.

        CONTINUT PACHET EXPEDIAT LA SERVICE

        • in colet trebuie descris defectul manifestat al produsului, precum si cazurile in care acesta se manifesta
        • in colet trebuie pusa o copie a facturii fiscale cat si certificatul de garantie.
        • Va rugam sa ambalati produsul cat mai bine, pentru a evita eventualele deteriorari ale produsului sau a ambalajului.

        La receptia in service se va intocmi un proces verbal de predare primire in care se vor trece toate defectele vizibile la momentul receptiei, iar daca este cazul se vor face si fotografii. Nu ne asumam raspunderea in cazul in care coletul a fost deterioarat pe transport din cauza ambalajului necorespunzator atunci cand il trimiteti in service.

        10.TRANSFERUL PROPRIETATII

        Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferat la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

        In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista un document incheiat de catre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

        11.RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR

        Vanzatorul va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, inclusiv fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

        12.RASPUNDERE

        Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

        Promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil.

        Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

        Daca Vanzatorul nu executa obligatiile sale, inclusiv in perioada de garantie, Cumparatorul va notifica Vanzatorul asupra acestei neindepliniri. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 3 zile de la notificare.

        13.PRET DERIZORIU SAU CARACTERISTICI ERONATE

        Vanzatorul face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. E posibil ca unele preturi si/sau caracteristici sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului. In cazul inregistrarii unei comenzi pentru un produs cu caracteristici eronate, Vanzatorul va depune toate eforturile in vederea livrarii catre Cumparator a unui produs cu caracteristici cat mai apropiate de cele prezentate in site la momentul plasarii comenzii. Daca Cumparatorul nu este de acord cu propunerile Vanzatorului, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.

        14.FORTA MAJORA

        Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

        15. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

        Datele personale introduse de catre cumparator vor fi folosite de Furnizor, numai in scopul declarat al acestui site. 
        Informatiile din formularul de comanda sunt necesare pentru confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate, anuntarea promotiilor in curs etc., in nici un caz nefiind furnizate/vandute unei terte parti. Furnizorul nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit. 

        16.REZOLVAREA LITIGIILOR

        Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului.

        17.PREVEDERI DIVERSE

        Daca una sau mai multe prevederi sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, numitele prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale. Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

        Comapnia isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat (agresiv, licentios etc.) sau au in istoricul comenzilor livrari refuzate, comenzi anulate.
        Plasarea comenzilor telefonice este posibila doar daca Cumparatorul cunoaste cu exactitate codul produsului pe care doreste sa il achiztioneze. Nu suntem raspunzatori daca in urma primirii unui colet, ati primit un produs asemanator sau diferit de ce doriti dumneavoastra, daca nu ati precizat exact codul reperului, ci doar informatii despre el.

        18. ELIBERARE CIV-URI

        Toate produsele care se supun omologării pentru a circula pe drumurile publice, conform Reg. UE 168/2013 sunt însoțite de COC, emis de producător sau de reprezentantul producătorului (Certificat de conformitate a vehiculului).
        În baza COC-ului, vă eliberăm CIV (Carte de identitate a vehicului) prin intermediul Registrului Auto Roman.
        Termenul de eliberare a CIV-ului este de 1-30 zile lucrătoare, variație care depinde în cele mai multe cazuri de aglomerarea departamentului abilitat al Registrului Auto Român (RAR).
        Nu comercializăm/ nu punem pe piață vehicule care sunt construite pentru a circula doar înafara drumurilor publice. Comercializăm doar vehicule omologate.

        18. SERVICE VEHICULE ELECTRICE

        Prezentul capitol se aplică produselor aduse în service-ul nostru în vederea reparării contracost a acestora.
        La primire în service se întocmește obligatoriu Proces Verbal de Predare Primire de către personalul nostru, clientul fiind obligat sa scrie in rubrica procesului verbal legata de cererile de service tot ce doreste sa fie servisat. Orice Cerere ulterioara nu este luata in considerare daca nu a fost trecuta pe procesul verbal. Semnarea  procesului verbal reprezinta acceptarea acestor termeni.
        Daca produsul se prezinta la service murdar si nu se poate servisa fara a fi curatat, se aplica o taxa de curatare între 15-50 Lei în functie de gradul de murdarie prezent si de tipul produsului.
        Constatarea este obligatorie înainte de a repara produsul, devizul estimativ este comunicat clientului, acesta dandu-si ulterior acceptul sau nu pentru reparatie.
        Devizul poate suferi modificari daca dupa inceperea repararii, unele componente nu pot fi verificate inainte de a inlocui componentele de baza care functioneaza in paralel cu alte componente.
        Termenul maxim in care se face constatarea este de 5 zile lucratoare de la primirea in service.
        Termenul de reparatie se comunica dupa constatare, in functie de stocul pieselor, daca acestea se gasesc.
        Transportul la service si retur nu face obiectul acestui serviciu, clientul este responsabil pentru predare si ridicare.
        Termenul de ridicare a unui produs reparat sau care nu poate fi reparat, este de 5 zile lucratoare de la data anuntarii clientului prin telefon(apel sau sms) sau Whatsapp. Depasirea termenului de ridicare cu mai mult de 6 zile de la data anuntarii, se factureaza cu 30 lei, taxa de inmagazinare. La fiecare 30 de zile depasire se mai adauga 30 de lei taxa de inmagazinare.
        La ridicarea din service verificati integritatea produsului, nu se accepta reclamatii ulterioare. Eventualele neconcordante se scriu la ridicare pe factura fiscala si se semneaza.
        Garantia pentru manopera serviciului de Service cat si pentru consumabile este de 30 zile, iar a componentelor inlocuite in functie de producator.
        In cazul in care produsul se defecteaza in termen de garantie, acesta trebuie prezentat de catre client in service in cel mai scurt timp.
        Orice intrebari cu privire la termenii si conditiile de furnizare a serviciului ar trebui sa fie trimise la adresa office@eco-cars.ro